Administrowanie w imieniu i na rzecz developera

NADZOROWANIE PRACY
Nadzorowanie pracy usługodawców związanych z funkcjonowaniem nieruchomości

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
Optymalizacja kosztów w zakresie utrzymania nieruchomości wspólnej oraz mediów dostarczanych do lokali

ZGŁOSZENIA
Przyjmowanie zgłoszeń usterkowych na częściach wspólnych nieruchomości oraz przekazywanie ich deweloperowi po wcześniejszej weryfikacji

ROZLICZANIE
Rozliczanie indywidualnych lokali z mediów za okres od protokolarnego przekazania lokalu do dnia powstania Wspólnoty mieszkaniowej

WSPÓLNOTA
Przygotowanie nieruchomości do powstania wspólnoty mieszkaniowej – organizacja i uczestnictwo w pierwszym zebraniu

PRZEGLĄDY
Regularne przeglądy nieruchomości w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi min. sprzątania, konserwacji, pielęgnacji zieleni, odśnieżania

KSIĄŻKA OBIEKTU
Założenie i prowadzenie książki Obiektu Budowlanego

USUWANIE USTEREK
Nadzór nad prawidłowym procesem zgłaszania i usuwania usterek

FAKTURY
Weryfikacja faktur dotyczących obsługiwanej nieruchomości

USUWANIE AWARII
Usuwanie awarii oraz ich skutków

CAŁODOBOWA OBSŁUGA
Zapewnienie całodobowej obsługi nieruchomości

UMOWY
Nadzór nad prawidłowością umów zawieranych w imieniu dewelopera

UBEZPIECZENIE
Zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości