Administrowanie w imieniu i na rzecz developera
NADZOROWANIE PRACY
Nadzorowanie pracy usługodawców związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
Optymalizacja kosztów w zakresie utrzymania nieruchomości wspólnej oraz mediów dostarczanych do lokali
ZGŁOSZENIA
Przyjmowanie zgłoszeń usterkowych na częściach wspólnych nieruchomości oraz przekazywanie ich deweloperowi po wcześniejszej weryfikacji
ROZLICZANIE
Rozliczanie indywidualnych lokali z mediów za okres od protokolarnego przekazania lokalu do dnia powstania Wspólnoty mieszkaniowej
WSPÓLNOTA
Przygotowanie nieruchomości do powstania wspólnoty mieszkaniowej – organizacja i uczestnictwo w pierwszym zebraniu
PRZEGLĄDY
Regularne przeglądy nieruchomości w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi min. sprzątania, konserwacji, pielęgnacji zieleni, odśnieżania
KSIĄŻKA OBIEKTU
Założenie i prowadzenie książki Obiektu Budowlanego
USUWANIE USTEREK
Nadzór nad prawidłowym procesem zgłaszania i usuwania usterek
FAKTURY
Weryfikacja faktur dotyczących obsługiwanej nieruchomości
USUWANIE AWARII
Usuwanie awarii oraz ich skutków
CAŁODOBOWA OBSŁUGA
Zapewnienie całodobowej obsługi nieruchomości
UMOWY
Nadzór nad prawidłowością umów zawieranych w imieniu dewelopera
UBEZPIECZENIE
Zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości