Dedykowana obsługa finansów i księgowości
Prowadzenie księgowości w specjalistycznym programie księgowo – rozliczeniowym oraz składanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Regularne i szybkie prowadzenie windykacji
Czytelne i przejrzyste prowadzenie rozliczeń
Dokonywanie rozliczeń przez wyodrębnione rachunki bankowe tj. bieżącego oraz funduszu remontowego
Skuteczne zarządzanie finansami nieruchomości - lokowanie nadwyżek finansowych na lokatach bankowych
Przygotowanie planów gospodarczych oraz sprawozdań finansowych
Bieżące monitorowanie wpłat oraz kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, funduszu remontowego oraz mediów
Rozliczanie właścicieli lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, funduszu remontowego oraz mediów
Nadawanie dla każdego Właściciela indywidualnego numeru rachunku bankowego w ramach tzw. płatności masowych - dla sprawnego i szybkiego przekazywania informacji do internetowej kartoteki mieszkańca